Livet på en pinne

Jobbar varje dag under norgevistelsen, vissa dagar dubbla pass. Vilket är alldeles självvalt.

- Men hur känner du dig då, gnällis?

- Jag är supertrött och har ont i musklerna. Hemlängtan härjar med min kropp och jag har fortfarande inte lärt mig att stanna upp och ta femtiosju djupa andetag. Men jag känner mig åtminstone pyttelite smalare pga allt spring i sjukhuskorridorer och dyra matpriser.

Sent ikväll får jag väl gå och lägga mig bara, och vakna en dag äldre. Tack för ordet.

Skriv gärna något snällt.

Postat av: Johanna

Gumman, jag är så grymt imponerad över din arbetsprestation!!! Hoppas du får lön för mödan i form av en härlig tripp till varmare land där drinkarna smakar ljuvligt!Det och så mkt mer är du verkligen värd!



kramar i massor från norr...

2010-07-11 @ 20:05:48
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag läser fortfarande din blogg. Har inte alls med snällhet att göra utan med att...du är älskvärd och din vardag speglas i poesi och generell äkthet. Du är "myckigare" som hattmakaren skulle säga;) (alice i underlandet)



2010-07-13 @ 11:18:19
Postat av: Vicktoria

Fina tappra du!

2010-07-22 @ 08:37:36

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0