Nattarbeterskan

Varje dag solen går upp tänker jag att jag ska försöka göra någonting jag aldrig har gjort förut. Oftast blir det inte så, det bara upprepar sig. Jag ser samma ansikten i kvarteret. Jag går samma väg. Jag äter samma mat och jag hämtar dottern på ungefär samma tid. Ibland önskar jag att vi var på en annan plats med en annan rytm.

Två nya kurser påbörjas iallafall i slutet av sommaren; Kundaliniyoga och vattengympa. Saker jag har velat göra länge. Ett tredje och större projekt startar i oktober, men det behåller jag nog för mig själv och de närmaste ett tag till.

Postat av: Vicktoria

Bra inställning, mycket.

Jag tänker allt som oftast bara att jag ska ro det hela i hamn, så att vi inte blir stående ute på öppet vatten. Ibland lyckas jag.



Kram

2010-07-22 @ 08:34:57
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kunda...what? är själv inne på yoga, tror jag ska ta några lektioner till hösten.

2010-07-22 @ 18:07:10
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Jörgen

Just att göra något på ett annat sätt tilltalar i din text, det blir ju samma resultat annars om man går i samma spår. tack för triggern.//Jörgen

2010-07-22 @ 22:56:58

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0