Throw your hands in the air and say "What does it matter"

Konstigt allt känns i natt. Allt allt allt. Jättekonstigt. Nollställd var det man skulle vara, ja. Men saker som jag avskyr är; att ta farväl, telefonsamtal istället för möten, liv som fortsätter fastän jag inte är där, liv som varit på paus som plötsligt ska återupptas.

Tänk att jag alltid är lika orealistisk och alltid blir lika besviken.

Postat av: Ellinor

Välkommen hem sötis <3 Låter som att du behöver en bamsekram så här kommer en KRAAAAAAAAAM <3 <3 <3

Postat av: Teresa

Och jag tycker på något skruvat vis att det är fint att du är orealistisk och att du blir besviken, fint för att du hoppas och tror något jag glömt hur man gör.

2010-07-27 @ 10:21:25
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Catomargrete

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 13:55:43
URL: http://catomargrete.blogfuture.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0