Imorgon smäller det!

Morgonen är fortfarande tidig och jag ska snart iväg och hämta upp en present. Den är till min lillasyster och hennes pojkvän, för imorgon blir de nämligen man och hustru. Min kaxiga, sex år yngre lillasyster, som jag bråkade oavbrutet med tills jag flyttade hemifrån, är numera någon som jag håller nära och kär. Så nära att jag till och med får äran att vara hennes brudtärna, tillsammans med vår storasyster. Det kommer bli en dag att minnas!

Jag, farfar och lillasyster på den tiden när hon och jag aldrig höll sams

Lillasyster som giftasvuxen


Postat av: Daniel

Gud vad roligt. Kommer säkert bli en dag att minnas



E säker på att du kommer bli en tjusig tärna!!

2010-06-04 @ 12:00:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0