Ett litet problem bara

Jag sitter som en grevinna i soffan med ett glas italienskt och levande ljus. Ibland är det som mysigast sent på kvällen och då är det ju synd att sova. Ett litet problem bara. Jag tänker lördagsmys, rödvin och brieost. En klassiker, helt outstanding. Men någon har visst handlat nötter istället. Det kan ha varit jag. Hur tänkte jag där?

Postat av: Teresa

Hahaha. Härliga du! Och stackars du, med oönskade nötter.

2010-03-20 @ 23:11:18
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Anonym

en svag bris av blivande tärnklänning kanske smekte ditt sinne. vad jag gör uppe? tänk inte på det, jag har världens snällaste, lättaste, tystaste, mest omtänksamma barn världen har skådat. jag är uppe för att jag vill det. så JÄTTEMYCKET.

2010-03-21 @ 00:34:53
Postat av: Jenny

Äsch go nuts! (hö hö)

2010-03-21 @ 08:46:45
URL: http://balansgang.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0