Hur det går....

Efter en veckas fettätande och utsättande av kolhydrater (LCHF-dieten) så vägde jag mig idag. På ynka sju dagar HAR JAG GÅTT NER 3 KG!!! Det har aldrig hänt mig med någon annan diet någonsin.  Det bästa är ändå att jag är konstant proppmätt!


Postat av: Johanna

JIHAAAA; GRATTIS! Visst är d super!!! När jag körde första racet så förlorade jag nästan 10 kg på 2 månader. Lööööv it!

2010-05-03 @ 20:07:15
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Daniel

Wow grattis!

2010-05-03 @ 21:40:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Grattis tjejen!!! Min favorit när jag körde utan kollisar var egengjord hamburgare med bacon och ost serverat med coleslaw :) Det är verkligen sjukt hur mycket gott man kan äta och ändå g ner i vikt när man skippar kolhydraterna ;)



Bra jobbat tjejen!!!!!

2010-05-03 @ 22:11:22
URL: http://www.ellinorswebbdagbok.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej där.



du, var försiktigt med den där hemska dieten. Jag är glad för din skull, men den är livsfarlig för hjärtat. Känner en som råkade riktigt illa ut. Och take it from one who really, really knows. Men igen, kul att du är glad för det. Kom dock ihåg, det är inte din kropp som gör dig speciell eller bra. Det är du.

2010-05-04 @ 09:37:56
Postat av: Annelie

Sandra: läste just de senaste rönen från Uppsala universitet kring LCHF. Enligt dem sjunker blodfetterna så länge man går ner i vikt. Det är när vikten stabiliseras och man fortsätter med LCHF, som vissa fått tendens till hjärt/kärlproblem.

2010-05-04 @ 16:16:45
Postat av: Sandra

Bra att du är försiktig. Det är en djungel det där med kost kontra viktnedgång. Du vet vad jag tycker, och vad jag vet fungerar, men det är bara du som kan bestämma hur du vill göra. Bara du mår bra och är rädd om dig.

2010-05-04 @ 16:26:33

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0