I better be quiet now

Om kvällen skriver jag i min anteckningsbok om saker jag inte vågar uttala. Det är tvivlens timmar men också förhoppningarnas. Och jag vill inget annat än att ge dig mina finaste och värdefullaste ord, men de fastnar i luften mellan våra läppar gång på gång.

Postat av: Anonym

Våga!



Vissa ord är för viktiga för att inte få ljud till sig. Vissa möten blir inte till, för att bokstäverna inte sägs. För att ögonen inte vågar se in i varandra. Det är synd och lätt att ångra för alltid. Det där man aldrig sa. Det där man aldrig visade, aldrig frågade. Att man aldrig bjöd upp till dans.



Kram med mycket mod i!

2010-11-23 @ 10:55:49
Postat av: Teresa

Fina Annelie som skriver så vackert att mina ögon tåras.

2010-11-23 @ 15:30:49
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0