Kom till mig

Dagarna som delas tillsammans blir så bra. Kvällarna också. Med röda kinder, lätta rörelser, kladdig leende mun och armar som vill känna, omfamna, greppa stunden. Hålla fast tidpunkten, om så bara för ett litet tag.

Ack, den underhållningspersonen! Hon har det i blodet.


De blåa ögonen som ser allt och impulsen att stryka henne över kinden. Sakta, försiktigt och lättsamt mot huden. Går inte att slita blicken, jag fastnar där just då.


Dagen närmade sig sitt slut. När gudbarnet satt i mitt knä kändes det så enkelt och okomplicerat. Det handlar om en kravlös kärlek som består.


Postat av: Anonym

Vad fint med en så nära relation till guddottern. Och så fint för guddottern att ha en gudmor som är närvarande och kärleksfull.

2010-11-14 @ 21:05:35
Postat av: Fia

Det var jag som skrev kommentaren här ovan. Mitt namn försvann när jag tryckte iväg kommentaren.

2010-11-14 @ 21:06:35
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: missj

Fantastiskt söt!!

2010-11-15 @ 20:51:27
URL: http://miss76.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0