Livet

Hoppas att allt är fint med er, att ni håller er väl med stormen och inte försvinner med den. Vissa träd är helt snötyngda nu, då väntar vintern. Jag tycker om de knarriga, vitklädda gatorna, men inte det andra. Inte blöta, kalla fötter fastän man har kängor, inte iskyla varje morgon när fötter möter golv, inte instängdheten, inte det eviga blasket som aldrig vill försvinna.

Ibland är det väl drömmarna som håller oss vid liv under vintern, tror ni inte?

Postat av: malin

Jo det tror jag. Drömmarna och de få blå och vita dagarna när man kan ta skidorna ut i skogen på orörd snö med varm choklad och ostsmörgås i ryggsäcken:)

2010-11-10 @ 12:27:32
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske är det alltid drömmarna som håller oss vid liv?



Kram

2010-11-12 @ 08:53:04
Postat av: Teresa

Utan drömmarna levde jag inte ens en dag, men drömmarna tar mig ibland för långt bort. Längre än vad som är bra för min mentala hälsa, men det är så skönt att drömma. Skriva mitt eget manus till min egen film om mitt liv.



Älskar ordet blöthjärta. Tack.



Kramar

2010-11-13 @ 11:57:53
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0