Det är torsdag och jag ser på härliga filmer som värmer

Den där sommaren och hösten. De kan ha varit de bästa någonsin, jag visste bara inte om det då. Man kan inte äga människor men de månaderna ägde vi en bit av varandra. Vi visste nog inte om att vi skapade början till vår egen historia. Sedan började snön att falla och kaoset kom, men kvar i slutändan stannade allt det avskalat fina som blivit vi. Nu har jag alltid någon som fångar upp mig om jag är på väg att falla.

You´re just a bee charmer Idgie Threadgoode


Postat av: Anonym

Du är rik.



2010-10-28 @ 23:13:42
Postat av: Vicktoria

Den är fin - Stekta gröna tomater.

2010-11-01 @ 09:57:23
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0