I get by with a little help from my friends

Idag kunde jag riktigt känna hur min kropp fyllde i en ansökan om att få byta ägare. Alla säger att hösten är här, men jag lyssnar inte. Jag har inte hunnit bygga upp min sköld ordentligt, så jag blir fullkomligt omkullkastad av höstkyla och mörker.

Jag kan ta vara på mig själv. Jag kan det. Ibland behöver jag bara lite, lite hjälp och det fick jag från två vänner idag, utan att ha bett om det. De fick mig att se tillvaron något ljusare.

Du och hon är benämningarna på tryggheten inom mig.

Postat av: Fia

Jag tycker så mycket om dina fantastiska formuleringar och din lek med ord. Jag har gjort plats i bokhyllan så att jag kan ställa in din bok där, när den publiceras. För du lovar väl att skriva en bok?

2010-09-12 @ 18:05:45
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0