Hur ska det gå

Lite pengar och mycket tankar, som tomrum i beräkningar och kliande oro. Det bor så mycket tvivel i mitt hjärta just nu, till livet och försörjningen. Hur jag ska få pengarna att dansa efter min pipa. Hur jag ska hitta pipan att spela. Hur jag ska orka tro att den går att hitta.


Postat av: tea4two

Men det extra hjärtat du bär på och alla hjärtan runt omkring dig tvivlar inte en sekund.

2011-04-26 @ 13:39:41
Postat av: Fia

Det är klart att det kommer att gå hur bra som helst! Vissa perioder får man spela i en lite mindre pipa helt enkelt, men det blir väldigt vackra melodier även där.

2011-04-26 @ 16:58:16
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fin bild! ( kommenerat via en iPad. Första upplagan, alltså inte iPad 2)

2011-04-26 @ 17:52:40
Postat av: malin

Så fiiiint :)

2011-04-27 @ 17:14:09
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: malin

Hav hopp! Som studerande ensamstående mamma insåg jag att det alltid löser dig. På något magiskt sätt går det ändå ihop. (det sa ekonomen på banken också när hon såg mina siffror på inkomster och utgifter)Det är bättre du fokuserar på annat:)

2011-04-27 @ 17:19:25
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guldkanten behöver inte alltid kosta pengar och som ovanstående sa. Det löser sig alltid. Känn inte oro innan problemet ens är här, det är slöseri av liv. När problemet väl kommer så finns det en lösning, annars är det inget problem.



Kram

2011-04-28 @ 08:18:53

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0