Time of no reply

Jag ramlar ikapp med livet eller så är det livet som ramlar ikapp med mig och jag märker inte att jag har talat för mycket sanning förrän efteråt och då är det redan för sent för att ångra.

Postat av: Teresa

Kan man tala för mycket sanning? Ska man ångra något? Antagligen, men varför egentligen...



Angående min irritation eller ska jag säga mitt irritationsmoment, så ligger han högst på barnets innelista då han köpt en bli åt honom för 24.000 kronor. Han har mer eller mindre köpt sig fri för nu kan man inte fråga honom om en tjuga till läsk ens. Hade jag haft mitt barn två helger av fem hade jag också haft råd att köpa en bil, säkert två tre bilar.

2011-12-17 @ 11:16:58
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0