Om

Den senaste veckan har en del nya läsare hittat hit. Därför tycker jag att det skulle passa bra med en liten presentation. Jag är så klart himla nyfiken på er, så om ni vill får ni gärna skriva hej och kanske något mer i kommentarsfältet här nedan.

Den här bloggen handlar om mig. Jag heter Annelie och bor på andra våningen i en trea med många fönster. Ibland säger mina vänner att jag är så himla konstig och det är nog sant. Jag har en dotter och är några centimeter, nästan tre, ifrån att vara 170 centimeter lång. Räknar mig själv som en del av regnbågsfamiljen. Jag jobbar som sjuksköterska men allra helst vill jag plugga vidare till barnmorska. Jag tror att det kanske kommer bli så till slut, trots allt.

Och så vill jag skriva. Jag vill skriva om viktiga saker, sånt där som så många passerar utan att ägna en tanke. Fast helst av allt i hela världen vill jag nog skriva om kärlek.

Postat av: J

Lycka till!



Här har det bara gått fyra dagar efter insemination och vi försöker att inte prata så mycket om symptom. Den här gången har vi inställningen "det får gå som det går och vi försöker tills det går" till skillnad från de första två gångerna då inställningen var "hoppas hoppas hoppas hoppas".



Håller tummarna för er!

2011-01-26 @ 10:51:20
URL: http://kvarkensmammor.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Här är en trebarnsmamma från Västkusten med alldeles för lite tid på dygnet. Tog det stora steget att skilja mig i somras och helt plötsligt stod den Stora kärleken där framför mig...är lyckligare än jag någonsin kunnat föreställa mig och jag tar väl hand om den känslan. Hopp hopp hopp är det jag sänder till dig just nu! Älskar dina texter, du får gärna bli barnmorska sålänge du inte slutar skriva! ;-) Tack! <3

2011-01-26 @ 22:19:27

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0