Sex trappor upp på jobbet sitter jag och längtar bort

Jag gillar den där känslan man kan få av vissa filmer som gör att man blir alldeles varm i kroppen och magen fylls av ett lyckorus. När tjejen och killen får varandra trots att deras kärlek är omöjlig. Allt liksom bara ordnar sig och sen lever de lyckliga i alla sina dagar. Sådant gillar jag.

Jag vet att det finns många som tycker att jag är alldeles för naiv, inte minst när det kommer till kärlek. Men jag vill att kärlek ska vara sådan. Annars är jag nog hellre utan.

Postat av: Fia

Är det bara tjejer och killar som ska få varandra? Killar och killar och tjejer och tjejer då? Och leva lyckliga i alla sina dagar. Det tycker jag är fint.

2011-01-06 @ 13:13:35
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahaha, för att vara gay brukar jag få höra att jag är jävligt heteronormativ ;-) Men självklart hoppas jag för min egen del att även tjejer och tjejer kan få varandra.

2011-01-06 @ 13:59:18
Postat av: Anonym

Jag frågade någon en gång. Lycklig, är du det? Hon svarade; "vad är lycklig. Inget statiskt tillstånd tror jag". Det har jag tagit med mig. Det handlar om att samla stunder av lycka, antingen själv eller med någon särskild. Vad som gör dig lycklig tänker jag är föränderligt. Även om man inte vill att det ska vara så jämt. Det där med lycklig i alla sina dagar...skulle vi vara lyckliga alla dagar, skulle vi inte veta vad lycka är. Du är inte naiv, du är romantisk. Det är vackert. Precis som du.

2011-01-06 @ 15:50:08

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0