Godmorgon

Skräms av den hårfina skillnaden mellan att känna mig "så jävla självständig" och "så jävla ensam".

Gravida kvinnor gråter utan anledning innan klockan ens har slagit tio.


Postat av: Anonym

Men se på dig. Så himmelsk vacker. Och het;)



Jag hoppas du ska få den kärlek som du önskar dig. Som du kan vara själv i när du behöver men aldrig ensam. Där du kan vara älskad för den du är, liten och stor. Och jag hoppas att när den står där, ska du våga hoppa.

2011-06-08 @ 10:59:43
Postat av: tea4two

Ja, otroligt vacker.

2011-06-08 @ 16:25:51
Postat av: Johanna

Gravida kvinnor gråter över allt! Jag gjorde det iaf =)!



Vilken superduperfin bild!!! KRAM

2011-06-08 @ 19:39:59
URL: http://www.norrlandstankar.wordpress.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0