Att finnas till

I mina planer ingår att jag ska vandra omkring på den här jorden i många år till. Jag hade tänkt mig att njuta av livet, älska, gräla, skratta, gråta, sucka, titta på film, lyssna på musik, skriva, sparka i lövhögar, njuta av den första vårsolen, kasta mig i havet, kasta snöbollar, somna lycklig, förföra, förföras, springa, stanna, vila, lyssna, prata, le, smeka, hålla fast, släppa iväg och på alla sätt fortsätta leva mitt liv så länge och så bra jag kan. Men, en dag tar det slut. En dag är jag borta. Då vill jag göra vad jag kan för att någon annan ska få leva sitt liv. Därför är jag med i donationsregistret.

Postat av: tea4two

Jag med!



Vi är alla tacksamma för att du här donerar lite av dig själv till oss andra. :-)



2011-05-12 @ 18:12:58
Postat av: Teresa

Bra val! Har gjort detsamma och försöker få mina päron att åtminstone ta ställning, men som alltid i min familj kan vi inte prata om det obekväma som tex döden.

2011-05-12 @ 19:18:10
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Fia

Det där har jag inte tagit tag i än. Har väl förträngt det, kanske.

2011-05-13 @ 06:49:27
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0