Två månader har gått snabbt samtidigt som tiden står still

I natt har jag och dottern sovit hos en vän som bor 100 m från oss. Isak har nämligen sovit hemma men med sin pappa som sällskap. Jag fick sova sex timmar i sträck och vaknade bara för att pumpa ur bröstmjölk, vilken lyx! Trots att hela min kropp saknade honom, så har alla inblandade haft det bra. Klockan tio i morse kom jag hem till en bebis på strålande humör och som log stort mot både mamma och pappa. Jag lyfte upp hans varma lilla kropp och la honom mot mitt bröst. På en minisekund så försvann all oro. Kvar fanns bara överväldigande kärlek, värme och lugn. Sen somnade vi om tillsammans. Min lilla kille och jag.


Postat av: Tove

Han är så jävla söt!

2011-12-01 @ 11:04:37
URL: http://pandamamman.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0