Less på att ha en trivsam livmoder

Ingen bebis i natt heller och jag har gett upp. Trots att jag inte passerar beräknat datum förrän på onsdag så känns det som att jag kommer vara gravid för resten av livet. Den här ungen har sett till att jag varit öppen 3 cm i mer än en vecka nu. H*n är uppenbarligen immun mot både hinnsvepning, slemproppsavgång, sammandragningar och att promeneras igång. Eftersom jag drar runt på vulvavaricer from hell så är det läge för ungen att komma ut nu, medan dess moder fortfarande har förståndet i behåll.

Postat av: Anonym

Annelie, det låter jätte tungt.



Måtte detta få ett slut och en underbar början typ, NU!



Kramar om*

2011-10-01 @ 16:49:51

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0