Tröttochgråtig

En oskön känsla av att det likaväl kan bli barn om flera veckor, som i morgon. I fredags fick jag reda på att jag är öppen 3 cm och det behöver inte betyda något alls som omföderska. Men förvärkar, satan vad de tog mig i natt. Så där så att jag svettades, blev rädd och ringde hit tryggheten. Det känns som att jag är besvärlig, för sen blev det inte ett skit av det hela ändå. Men vi fick genrepa kan man säga. Tiden tickar en sekund i taget. Jag väntar verkligen som om jag gått över tiden redan. Måste försöka nollställa mig.

Postat av: Fia

Håller tummarna för att allt ska gå riktigt bra!

2011-09-25 @ 20:40:41
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Malin I

Väntan är jobbig... Vad sysslar dom små med där inne ;)



Jag gick ju egentligen inte över med någon. Lucas kom ju på bf+2. Men förlossningen startade ju på BF. Sedan är ju både resten igångsättningar innan bf.

Men ändå klarar man inte av att vänta.



Snart är knytet här och all väntan får sitt pris :)

Kram

2011-09-26 @ 09:54:11

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0