Fina stunder

För snart åtta månader sedan föddes mitt lilla smultron. Tre timmars förlossningsarbete innan han kom ut. Nu ålar han fram fortare än blixten och sätter sig upp själv och plockar med sina favoritsaker. Det är inte så lätt alla gånger, att ha mig som morsa. Men jag tröstar mig med att pojkar som växer upp med starka kvinnor blir hemskt fina män en vacker dag. Män som gör världen lite bättre.


Postat av: Teresa

Vilken vacker pojke! Åh, vad skönt att du säger så för då finns det hopp för min "onge" som tar klivet ut i vuxenlivet vilken vecka som helst. Jag har många gånger sagt att det är synd om honom då jag inte varit alltför rolig förälder, men förhoppningsvis stämmer det du säger.



Kram

2012-06-03 @ 23:49:01
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0