Att fira en ettåring

Ettårsdagen firade vi tillsammans med närmsta familjen, men förra helgen var det dags för ett kompiskalas! Ballonger blåstes upp och bebissnacks dukades fram.
 
 
 
Vi fick så sjukt fina presenter. En gullig bok, en body som det står "My mum is stronger than your dad" på, en giraff att dra efter sig, såpbubblor , ett helt gäng bilar samt en allrafinaste hemsydd tunika.
 
 
En soffa full med ettåringar. Ett vardagsrum i kaos. Det lyckliga med att fem av mina vänner hade den goda smaken att bli gravida samtidigt som mig. Jag älskade varje sekund av kalaset. Förundras igen över att Isak har funnits i ett helt år. Grattis igen, min underbara unge.
 
 
 
 

Postat av: Fia

Bilden på de små ettåringarna i soffan var något av det gulligaste jag har sett!

2012-10-30 @ 21:43:05
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0