Vill bara att allt faller på plats

Den enda som får ta plats nu är strategen. Jag har trängt undan romantikern, hon gör ingen nytta här ändå. Strategen gör scheman, följer en rimlig budget och joggar tre gånger i veckan. Det är så jag fungerar nu.


Postat av: tea4two

Jag är snart i samma sits och hoppas bara att jag kan ha samma fokus och engagemang som du.
Sen vet vi alla att när strategen är ute och joggar en dag så kommer den att snubbla och romantikern tar över fullständigt. Det är i alla fall vad jag hoppas på.

2013-06-11 @ 10:17:00
Postat av: Teresa

Åh, vi är så lika! Jag gömmer mig också bakom rutiner och försöker inbilla mig att jag vill ha det så, men det enda jag vill är att inte tänka, längta, önska....

2013-06-11 @ 15:22:28
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: Fia

Du låter alltid så stark! En stark överlevare!

Svar: Tror det mesta grundar sig i en kærleksfull stabil barndom. Men man kænner sig ju inte så stark alltid æven om man øverlever. Kram!
Annelie Hansson

2013-06-12 @ 20:38:12
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0