(för det kommer bara leda till något ont ändå)

Det räcker med en lätt beröring av en fingertopp ifall området under är ömt och ibland märker jag hur stora delar av mig är just ömmande. Kramarna i liljeholmsgallerian stacks inte alls och närhetskänslan sent på kvällen fick mig att tappa andan och nya ögon att se rakt in i över ett glas vin skapade fladder i min mage. Men jag försöker samtidigt få struktur på ett annat slags liv, den nya tillvaro som jag har valt att skapa här. Jag tror på att våga, men inte på att kasta mig in i virvelvindar när jag alldeles nyligen har återfunnit ett hyfsat stabilt inombordslugn. Självklarheten i konversationerna och fladdret i magen måste försvinna bort i förmån för annat. Jag väljer bort för att välja mig själv.

Postat av: Anonym

Klokt. Fint.
<3

2014-04-27 @ 21:44:27
Postat av: Fia

Så rätt!

2014-05-08 @ 20:23:18
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0