Dagens insats för mig själv

Jag bestämde mig för att halvt ruinera mig på privat terapi och första mötet med psykologen var trevligt. Möte nummer två gjorde mig pressad och var vansinnigt obekvämt. Skruvade på mig i fåtöljen men kom inte undan mig själv. Jag som trodde att jag max bar runt på en handväska, fann en ryggsäck med händelser som inte ägnats en tanke sedan de skedde. Men när de väl lirkades fram under samtalets gång, tydliggjordes mönster i nuet. Säkert jättenyttigt eftersom jag inte kan sluta tänka nu.

Postat av: Fia

Jag undrar vilka nattsvarta tankar som skulle väckas hos en psykolog. Vågar inte släppa loss det jag har stoppat undan och nogsamt packat ned.

Svar: Om du ångrar dig så ska jag ge dig numret. Hon är jävligt snälltuff på ett fantastiskt fungerande vis.
Annelie Hansson

2014-02-21 @ 18:59:42
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Anonym

Terapi är en jättefin kärleksgåva till sig själv. Väl värd varje krona. Ge den minst ett år och den kommer förbättra dina relationer (både den till andra och till dig själv) och situationer. Är det någonting som bör kallas investering här i livet är det mötet med sig själv (under proffesionell handledning någon gång). Good luck och modigt av dig!

Svar: Ett år kommer jag aldrig ha råd med. Men jag ska ge det så många gånger som det krävs för att jag ska orka känna glädje och tillförlit igen.
Annelie Hansson

2014-02-23 @ 07:08:11
Postat av: Anonym

Toppen! Fly high!

2014-02-26 @ 07:16:15
Postat av: Fia

Jag tar gärna telefonnumret, så kanske jag kommer mig för med samma kloka investering som du. Mailadress bifogad

2014-02-26 @ 19:54:21

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0