Hej måndag, snart är det helg

Tyckte att jag såg ett ljus i tunneln, men det var bara ännu ett tåg. Hur kommer det sig att människor som förespråkar lugn och stabilitet, från en timme till en annan beter sig fullkomligt vettlöst irrationellt? Allt är så jävla dumt och jag vet inte vilken dumhet jag ska vara argast på. Jag som person reagerar, så kanske behöver jag ytterligare avstånd från det som påverkar mig negativt. Avstånd från konstiga förklaringar som ändå inte ger någon trovärdighet till handlingarna.




Postat av: Anonym

Visst kan det vara bra med distans till sådant som tar energi istället för att ge den. Men konsten är att rikta sitt fokus på/mot det du VILL ha istället för det du inte vill ha. Råd du inte bett om but still.

Svar: Ett råd jag behöver påminnas om. Tack.
Annelie Hansson

2014-02-18 @ 12:20:49
Postat av: Anonym

:)

2014-02-19 @ 18:42:58

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0