Planerar i stora målbilder

Bild 1. Tonåringen hade egna planer. Men den lille och jag eldade tomtebloss på nyårskvällen och förtjusningen var fullkomlig. 
 
Bild 2. Litet knytt utomhus på nyårsnatt.
 
Näst sista dagen på 2013 sliter i kroppen. Utlovade samtal som inte blir av och jag ger upp efter midnatt. Ett glas vin på det och jag vaknar på årets sista dag med sorgsenhet och ångest.
 
2014 har två möjliga vägar för mig. Jag behöver en brant att kasta mig utför, inte bara gå på samma raksträcka. Har en hinna av försiktighet kring min person men lever som att allting är möjligt, för allting är möjligt.
 
Ja. Det börjar brännas med en hel del alternativ, som jag berättar mera om när famnen inte är full av Isak.
 





Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0