Inget annat Inget annat Inget annat

När kvällen närmar sig så känner jag hur ett tungt täcke läggs över min energi, mina steg och mitt bröst. För en tid sedan hade det varit ett tecken, ett meddelande om att alla planer måste ställas in så att jag kan fokusera på att andas. 

Idag lät jag tanken vila vid känslan en kort stund och sedan skakade jag av mig det och fortsatte. Jag är glad att jag hittat kontrollen över känslorna, över att välja hur jag handlar på dem. Det är där jag är nu och det är ordet jag håller mig fast vid: fortsätt.

Postat av: Anonym

Ur hitta Nemo, Doris: 'Forsätt simma, fortsätt simma, hur gör man då? Man simmar på!' :)

Svar: Ännu ett skäl att älska Doris :-)
Annelie Hansson

2014-03-30 @ 10:13:07
Postat av: Fia

Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa. (Nalle Puh)
Ibland hinner man sjunga väldigt mycket :)

2014-03-30 @ 18:21:59
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0