Jag kommer snart fylla 36 år

Kommande timmar är min dag. Min födelsedag, min trettiosjätte. Jag älskar att fylla år. Det är något pirrigt och förväntansfullt med att få en frukostbricka på sängen och inslagna paket. Men det blir det inte idag, inte heller kramar av barnen, det får skjutas lite på. Jag ska dock försöka göra min dag till en fin dag och fylla den med saker och vänner som jag tycker om. Kanske helt enkelt kliva ut i solen och plocka min egen blombukett.

Tillägg: det var precis vad jag gjorde.


Postat av: Leigh-Ann

Grattis på födelsedagen, Annelie -- Jag hoppas du har en underbar dag! I remember being 36... it was good!

2014-05-17 @ 05:36:59
URL: http://www.badswedish.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0