15 år senare

Idag fyller min bästa vän 40 år. Det var i november för 15 år sedan som vi träffades för första gången och ungefär 10 år sedan vi påbörjade den resa som format vår vänskap. Hon är mig så nära och min sons gudmor. Det är inte alltid lätt och smärtfritt mellan oss, vår relation har väl av och till kunnat sammanfattas som mild livskris. Men hon finns där för mig dygnet runt och jag finns här för henne. Totalt olika, men med en ocean av egenheter och egenskaper så kompletterar vi varandra. Det får vara så, nu är vi trygga. Det är något i vårt sätt att passa ihop som får mig att inse att ingen av oss skulle vara riktigt rätt utan den andre. Grattis på födelsedagen!
 
2004 och 2014
 
 


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0