Snart kommer augusti

Förvärkarna har varit igång några dagar, även om det påstås vara mer än tre veckor kvar. Nästan som ett samtal från verkligheten blev jag påmind om att bubblan jag lever i nu, inte kommer vara för evigt. Jag börjar bekanta mig med den tanken och känslan. Att någonting annat väntar mig snart på så många sätt. Jag välkomnar det egentligen, det gör jag. Men det gick lite för snabbt senaste förlossningen så för första gången är jag rädd för smärtan. Jag skulle ljuga om jag sa något annat. Men jag jobbar med känslan av att det är okej att vara rädd.
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Så. Vacker.
En bra sak att jobba på. Modig är den som först varit rädd.
Lycka till!

2015-07-13 @ 20:28:26
Postat av: Fia

Lycka till! Du har ju så viktiga kunskaper om barnafödande, både egna erfarenheter och yrkesmässiga, så du vet ju vad det handlar om.

Svar: Tack! Ska bara försöka omsätta teori i praktik också. :-)
Annelie Hansson

2015-07-16 @ 20:22:23
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0