På väg?

På måndag har jag ett viktigt möte. Om någon under en arbetsintervju skulle fråga mig vilken min bästa egenskap är, skulle jag vilja svara någonting om allt det där som hela tiden omger oss. Någonting om att jag tror att jag är bra på att genomskåda människors minsta skiftning och har upplevt hur luften smakar en natt i februari. Förmodligen skulle det inte ge mig jobbet, men jag är övertygad om att det är en del av erfarenheterna som tar mig framåt.

Postat av: Hej

2009 så skrev du om en Jonas. Kolla här
Detta låter som Jonas bor i Gusum men är skriven i Valdemarsvik.
http://www.nt.se/nyheter/valdemarsvik/20-000-skickade-sms-ger-fangelse-om4882446.aspx

2017-11-26 @ 15:06:13
Postat av: Fia

Du får inte glömma att nämna att du är en mästare på att sätta ord på vemod, smärta, åtrå och djupaste kärlek. Det är inte alla som klarar det. Kram och Gott Nytt År! Hoppas 2018 bjuder på många lyckliga stunder!

2017-12-30 @ 19:30:00
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0